Pogoji poslovanja
Pravila pod katerimi poslujemo z vami, za vašo zaščito.
Pravila za Vašo zaščito, ki določajo poslovanje z Vami in smo jih oblikovali na podlagi zahtev inšpekcijskih organov.
- Pogodbo podjetje Kreativa, Nejc Volarič s.p. in potrošnik skleneta na podlagi e-mail sporočila, pri katerem ponudnik pošlje svojo ponudbo, potrošnik pa s povratnim mailom potrdi ponudbo in to je podlaga za izvedbo analize.
- Račun v pdf obliki potrošnik dobi v prilogi v e-mail sporočilu, poleg končane analize, ki jo prav tako dobi po e-mailu v Excel datoteki. Potrošnik plača preko UPN obrazca v fizični obliki na poštnem okencu ali preko spletne banke. Rok dobave se začne z dnem, ko potrošnik pošlje potrditveni e-mail in je odvisen od dogovora in zapisan v ponudbi, odvisen je od zahtevnosti analize. Dogovorjeni rok se lahko naknadno podaljša, če se med samo analizo ugotovi, da je prišlo do ugotovitve dodatnih okoliščin, ki podaljšajo izvedbo analize – o podaljšanju roka se obvesti stranko in se določi nov rok dobave.
- Dodatnih stroškov komunikacijskega sredstva, ki omogoča sklepanje pogodbe na daljavo ni, saj komunikacija poteka preko e-maila in mobilnega telefona.
- Ponudba paketov in njihove cene so veljavne do spremembe cenika, v vsakem primeru pa velja ponudba in cena, ki je bila sprejeta s potrditvenim e-mail sporočilom potrošnika o sprejetju ponudbe. Če se kasneje (tokom poteka analize) cenik spremeni ostane tista cena, ki je bila sklenjena s potrditvenim e-mail sporočilom.
- Koraki, ki vodijo do sklenitve pogodbe: 1. Povpraševanje potrošnika: potrošnik pošlje e-mail sporočilo in nas obvesti o svoji potrebi.; 2. Posredovanje ponudbe: Potrošniku odgovorimo na e-mail sporočilo in mu pošljemo ponudbo z rokom izvedbe oz. več različnih ponudb ob različnih rokih izvedbe.; 3. Potrditev ponudbe: Potrošnik pošlje e-mail sporočilo s katerim potrdi strinjanje s ponudbo oz. si izbere ponudbo glede na rok izvedbe.
- Sklenjena pogodba bo shranjena in dostopna tako na našem kot potrošnikovem e-mail računu, saj je sklenjena v obliki e-mail sporočil.
- Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila: potrošnik preden potrdi ponudbo dobi natančno opisano ponudbo s cenami in roki izvedbe, načinom dostave analize, vsebino analize, pogleda si jo lahko tudi slikovno na naši spletni strani, tako da ima vse potrebne informacije pred oddajo naročila. V kolikor zazna kakšno napako nejasnost nas lahko obvesti po e-mailu in dilemo razrešimo. Šele nato, ko je dilema razrešena pošlje potrditveni e-mail, ki označuje sklenitev pogodbe.
- Pogodbo je možno skleniti v slovenskem in angleškem jeziku.
- V skladu s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, saj je predmet storitve izdelek, ki je izdelan po natančnih navodilih potrošnika in je prilagojen njegovim osebnim potrebam.
Zadnja posodobitev: 1.10.2021